diumenge, 17 de febrer del 2008

Resum viatge Japo





Buueeeenoooo, avui es el meu ultim dia a Japo, ....o sigui que les entrades del cap de setmana i aquesta son les ultimes...ooooooohhhh!!!!! Volo cap a Sydney a les 20h!
Vaig a fer un resum del viatge.
*Transport:
Es un pais molt facil per viatjar, quasi tot ets en japones i en angles, potser fa uns anys no pero ara si. El metro molt facil d`entendre i la xarxa de trens (bala jejejeje) perfecte!!
Si m`he aclarat jo que no agafo el transport public a Bcn ni que em matin...imaginat`t!
*Caracter:
Els japonesos son extremadament amables, una passada! Quasi no parlen angles, pero ells intentaran ajudar-te sempre igualment.
*Seguretat:
Es un pais molt segur, jo anant sola no he tingut sensacio de perill en cap moment, he anat molt tranquila. Ara entenc xq quan els japos arriben a Bcn son la "presa" preferida dels manguis. Ells estan acostumats a anar per aqui amb la supercamara penjada del coll i les carteres Luis Vuitton sortint la meitat de la butxaca del texa i clar aqui no passa absolutament res, cosa totalment contraria a Les Rambles per exemple.
*Turisme:
Quasi no hi ha turisme occidental, quasi tot es asiatic o nacional. Potser es xq no es temporada, pero vaja que he vist pocs occidentals per aqui.
*Hi ha molta inversio americana, moltissima, esta ple de Mc Donald`s que obren les 24h!!!, de 7/11, Family Marts, Starbucks, Denny`s...per tot arreu...
*Son molt consumistes, estan comprant tot el sant dia!! tot ple de botigues, les botigues de marca (Luis Vuitton, Chanel, tec..) estan plenes, Josep Monso, tu em vas dir que feia 13 anys que estan en crisis, pero pel que he vist jo, crec q la gent potser no s`ha enterat...;-)
*Les nois son minifaldilleres total!!! pero exagerat ehhh?? Amb un fred que fa que no vegis i algunes van sense pantys i tot!!
Pots estar visitant temples a la muntanya tot ple de neu i amb un fred que pela i elles alla estan amb uns tacons impossibles, minifaldilla i bolso Luis Vuitton!!!
* Menjar, sobretot mengen dolc, molt dolc, aqui el salat no agrada gaire. Noodles (fideos) i sushi, etc...Quan menges arros o noodles en un bol, no has de deixar el "palillos" a dintre del bol perque per ells aixo es simbol de mort... jo ja tenia prou feines a fer anar els pals o sigui que.....
*Hi han mols bars i restaurants a plantes d`edificis, es a dir al 5F hi ha el bar tal, etc.. crec que aixo a Bcn, no funcionaria gens be.
*No hi han papereres pel carrer!!! pero no hi ha ni un sol paper tirat pel terra!!! increible!
* En els carrers hi han punt ecologics perque fumis alla i tiris el cigarret alla i no al carrer, cosa un mica rara quan per exemple entres al Mc Donald`s i es pot fumar tranquilament encara que hi hagin nens per alla...estrany no?
Bueno, ja esta el meu viatge a Japo...m`ha agradat moltissim de veritat!! un cultura molt interessant!
Ja les proximes noticies seran desde Australiaaaaaaa!!!!
Sayonara!!!! Cheers mate!!!!


12 comentaris:

Sandritis ha dit...

Vamos que el japó es un lloc totalment recomenat per anar no??? La veritat que a mi m'han agafat ganes... imagine't, quan escriguis sobre Autràlia i...Fitji, ja em moriré!!! jajaja...
He canviat el meu nom perque he vist que hi ha una altra Sandra (que potser es la de Castellbisbal?), i per no confondre't m'he posat Sandritis...ñññññ
Bueno guapi, suposo que quan llegeixis això ja serà a Austràlia, que kbrona...grrr...
Muas!
Tossi.

Sandra Bruno ha dit...

Hola, havia escrit un correu super llarg, però no se que collons he fet que se m'ha esborrat tot, no tinc temps de tornar a redactar-lo, lo mes maco era, avui li he dit al Miquel que amiga de la mama la Laura anava a on està el Nemo, i m'ha dit, mama a Laura a pota a nemo? jo li he dit que tu diria, i ell m'ha dit, a Laura es migo de la mama, i L'elic es mi amigo, jo li he dit que si. En fi, demà torno a posar-me al dia, vaig a currar una mica.
Et passo la previsió del temps, espero que no t'agüis mullat molt.

Petonas, guapi.

El tiempo en Sidney, Australia 22 °C
Mayormente nublado
Viento: NE a 23 km/h
Humedad: 64%

dilluns 21 °C | 18 °C
dimarts 24 °C | 17 °C
dimecres 26 °C | 17 °C
dijous 27 °C | 19 °C

Hola sandrtis, si que soc la de Castellbisbal, has vist la nostra nena, quina enveja........., sana però.

Nefertari Primera ha dit...

La veritat es que h´estat molt xulo llegir els teus partes d’aquest fantàstic viatge que estàs fent, perque jo gracies a tu m’he distret bastant de tota la monotonia que m’envolta. Espero que a Austràlia ens mantinguis informats encara que sigui una vegada a la setmana però igualment no deixis d’explicar-nos coses!!!Bon viatge i cuidat la pell dels UVA de Austràlia que allà castiguen moltíssim!!!

Sandritis ha dit...

Hola Sandra de Castellbisbal, doncs sí quina enveja sana... i no te digo quan estigui a Fitji!!!

Pto!

Unknown ha dit...

neniiii!!!!!
quin gust aixo de saber de tu cada dia. em fa sentir que no t'has anat de tot, i et sento una miqueta més aprop.

Pensaba que Japó era un destí sense gaire atractiu, i sentint els teus comentaris, m'has fet despertar la curiositat.

Quan dic que sento els teus comentaris, és veritat.... a l'hora que miro la pantalla, es com si estiguesis tu al derera explican les teves anècdotes....

Casi, casi.... viatjo jo també.

Molts besitos de la family Diego-Pueyo.... i ja saps amb qué has de vigilar a Australia.... "los peces - " son molt perillosos...

Ah!!! Estic segura que ara començaràs a disfrutar del paissatge en tots els sentits... entre tu i jo... "Estos japos son feos del Kagar", no???? i perdó per l'expresió.

Ja veuràs a Baron Bay,,, viva el surf, viva la gente guapa, viva la playa, viva el sol.... Deu meu, quina enveja....

Cuidat molt princesa!!!!

MUUUUUUUUUUUUUUUUAKS

Robert ha dit...

Hola Guapissima!!!

Això que estàs fent es una passada, es increïble
la sensació que tindràs quant tornis i tu mateixa puguis llegir el teu blog a Barcelona, ho tindràs per tota la vida, el teu viatge i el teu preciós i al·lucinant blog.
Es maquéssim la oportunitat que ens estàs donant a tots de viatjar amb tu.
Com sempre ets una crack apart de exageradament guapissima!!! jajaja.

Un petonasso enorme.

Mireia ha dit...

Hola Lauri,
T'escric rapid perque el dillunas que ve. Tinc l'inspector a la classe i estic cagada... sort del teu viatge, que sembla que estiguem amb tu... un petonas!

Unknown ha dit...

Hola, sóc la Núria encara que et surti José, és que escric amb l'usuari i contrasenya del Pepe.
L'altra dia et vaig escriure però no em va sortir bé la tramesa i se'm va esborrar tot.
Fantàstic el Fuji!... però jo que sóc de platja crec que m'agradaran més les Fiji.
De totes maneres m'han agafat ganes de veure Japó, però a l'estiu crec que amb tanta neu passaria molt de fred.
Bon viatge cap a Austràlia, sort!!!
Molts petons del Pepe, del Marc i meus.
Núria Ferran.

Sonia ha dit...

Hola, que guay nena ja deus d'estar Austràlia. Realment es una pasada tot el que estas visitant y lo que te queda!!!!
I no has tingut curiositat d'anar algun pub o disco??? segur que flipan amb els teus bailoteos!!!!
bueno reina fins aviat!
ptons

Ona Salvat ha dit...

fa tres dies que no tinc noticies, sort de la teva trucada que ja vaig veura que estaves be i t esparaven a Australia. un peto. ona . Ara per tots nosaltres tambe comenca un nou viatge. molta sort i prudencia...

Nefertari Primera ha dit...

això digues alguna cosa bandarra!!!!...Que sense les teves histories no ens podem imaginar com es Austràlia!!!! Ja has conegut al "helpeart" australià? Que passa que estàs tot al dia tancada al vaixell netejant??(que mes voldríem tots els envejosos/as que et llegim Je,je,je...) fotos volem fotos!!!! Molts petons!!!

Mireia ha dit...

Flower Power!!! encara no has arribat a Austàlia??? què passa que no tenen interneLL?? tot són cangurs???tot bé?
Avui he parlat amb el Nori... crec que tenia ganes de parlar de tu... pero no li he donat palique perquè tenia curro (sí, sí... estava liada... jajaaj)
Escriu aviat guapi!!!