divendres, 15 de febrer del 2008

Nikko 15/02






Foto num.1....al final he aconseguit veure el Monte Fuji!!! desde el tren!! algo es algo no?

Avui he anat a Nikko...impressionant!!! molt maco de veritat! Son molts temples , preciosos! Agrupats en un zona, que es patrimoni de la humanitat, i es precios! ha sigut el remate de temples...xq ja no penso veure`n mes!!La foto num 2 es una pagoda.
Feia moooolt de fred!! xq estava a la muntanya, 2 trens i 2 hores de cami cap a l`interior, amb muntanyes nevadissimes just al costat.

La Sandritis (Tossi x mi), m`ha preguntat que si tenia planejades totes aquestes visites desde Bcn, la veritat es que no, a Bcn, nomes sabia que volia veure Kyoto i tenia una lleugera idea de lo de Nikko, la guia de Japo me la vaig llegir volant cap alla..imagina`t! I he anat fent la rutilla amb el que m`anava recomanant la gent que he anat trobant. Al final he vist un munt de coses eh?
El cap de setmana el deixo per visitar tot el que em queda de Tokyo.

Tambe m`ha preguntat que com em sento... al principi bastant sola, xq no he conegut a gaire gent, 1r xq he dormit amb noies asiatiques als hostels que no parlaven gaire angles o sigui que no ens podiem relacionar gaire i 2a xq m`he aixecat cada dia molt d`hora per aprofitar i veure el maxim de coses possibles i arribo a dormir a les tantes i feta pols de patejar tant!!


Pero ara fa com uns 2 dies,que estic superbe, i que jo sola m`ho passo genial, vaig a on vull, paro quan vull, i per ara ho porto molt be la veritat millor del que em pensava, estic molt tranquila i disfrutant del viatge el maxim que puc.

Japo es la part cultural del viatge o sigui que es visitar, visitar i visitar, ara el que em ve no es tan cultural, sera totalment diferent.

Australia es veure platges (si puc...xq es veu que no para de diluviar desde fa ja molt!!! es temporada de pluges...vaja fustre...), Nova Zelanda muntanya i paisatges espectaculars, Fiji platja jejeje, i san Francisco city cosmopolita, una mica de tot.

La foto num 3....jejeje sense comentaris...Nomes arribar al poble de Nikko el 1r que m`he trobat ha sigut....un botiga nomes de la Kitty!! clar aixo ja era too much!! i no he pogut resistir com porto fent fins ara, total que ara tinc un magneto, un boli, 3 necesers i un portamonedes de la Kitty....ara quan vagi a la dutxa als hostels d`Australia amb tot el meu kit Kitty, pensaran que soc o a)una teenager o b) una friky...jejejeje

* Nuria, merci pel teu comentari guapa!! Espero que em posis mes a mesura que vagi fent el viatge!
* Mireia(Dobon), he trucat al Nori, el tinc que tornar a trucar pero dema anire a controlar-te el distribuidor japo...jejejeje
* Mireions (sister), cariiiinyooooo!! tu tambe t`has fet un blog!! amb els meus ninos de foto! que guai aixi els podre veure!! Falta el Teo, pero tinc fotos al mobil! Molt petons xls 3! i pel que ve tambe!

7 comentaris:

Jessica ha dit...

Eeeeeh! no et queixis de patejar que despres et relaxaras a les Fiji... i ens enviaras fotos i t'odiarem .... jeje
Home aixo de estar sola es dificil (digue-m'ho a mi... ja m'entens) pero amb el temps millora. Pero a Australia coincideixes amb catalans alguns dies, o sigui que millor.

Petons!

Sandritis ha dit...

ñññ...Al final no t'has pogut aguantar!!!...3 necessers?? i perque tants? aayy el consumismo... i no hi havia cap pato? (ja ens entenem oi?) jejje...
On estan els pèls de boja que deies que tenies? estàs la mar de mona reina...
Dimarts cap a Autràlia... que chulo, venga más envidia pal cuerpo!!!
Ale a seguir disfrutant!
Un muà.Tossi.

teto_koga ha dit...

joder..... no se si visitar mas tu blog, ya que cada vez que lo visito, me entra una llorera de lagrimas y mocos y lo acabo pasando de puta pena.... :P
Bueno nena cuidat molt i disfruta...
(puta envidia)

Nefertari Primera ha dit...

Bueno bueno...no tanta enviadia probrecica que esta solitaaaa!!!! Quant arribis a Austràlia et cansaràs de parlar amb la gent aquí al Japó el problema de comunicació es la llengua (per part d’ells clar...mira que no saber parlar anglès amb lo fàcil que es...je,je,je)Ara, de relax total...a les Antípodes ja tindràs temps d’estressar-te amb la platja, no sabràs on anar si a la de sorra blanca, groga o taronja, la dels winsurfistes rosos, morenos o pèlrojos, je,je,je. Bromes a part, dir-te que vivim massa programats i quant es tracta de gaudir del temps lliure millor no programar i deixar-te emportar per els moments i les circumstancies. Tu aprofita per relaxar-te que per estres el que portem els que seguim el teu “blog –novel•la”

Ona Salvat ha dit...

Cada vegada més japonesa....com pots fer tantes coses en un sol dia?
Potser els dies al Japó tenen 48h. estàs de lo més productiu.... també se t'ha enganxat dels japos?
Un petonet molt fort de tota la family i del sin nombre, que ja pesa 2Kg. i mig....
Berta i Ona

Sonia ha dit...

hola guapi!!! quina pasada, he entrat al blog avui un momnet que la peque estava tranquil.la i he flipat del recorregut que ja portes. I de tot el que has escrit. Doncs res reina un pto molt fort.

Ona Salvat ha dit...

que passa ? fa dos dies que no escrius... no et despistis. un fort peto. ona