diumenge, 10 de febrer del 2008

Kyoto 10/02










Avui ja no neva(sort), es mes fa un sol que no vegis!!!

La trobada ahir amb en Makoto, una mica friky la veritat....es un tio molt raro, que quasi no parla angles, total em vaig tirar 2h intentant mantenir una conversa, cosa que va ser bastant impossible...Em va dir unes coses molt estranyes (per mi clar...)Una de les moltes, que li encanta tenir gent convidada a casa (tema de l`hospitality club i tal)pero el seu germa no vol, total que ha llogat un apartament per poder tenir "hosts" a casa...jo flipava, em va dir que em podia quedar a casa seva pero jo molt amablement vaig declinar la invitacio....bueno aixo no va ser el mes estrany....total que avui em volia acompanyar tot el mati a fer les meves visites i ja li vaig dir que preferia anar sola...pero amablement eh..no vaig ser borde ni res.

Avui he visitat Fushimi, precios de veritat!! crec que son Toris..no puc explicar gaire cosa mes xq a la guia ni sortia el lloc!!(fotos 1,2 i la 3 i 4 son artistiques d`aquelles q m`agraden tant a mi ;-))

Despres he tornat a Kyoto i he vist una barbaritat de temples inhumana!! ja no tenia ganes de fer mes fotos..imagina`t!!

Porto tota la tarda passejant pel barri de Gion, que es el barri de les geishes (maikos en japo) (fotos 3 i 4) i la ultima foto va per l`Elisabet,jejejejeje.
Aixo es el paradis de la Kitty!!! esta per tot arreu!! als supers, a totes les botigues..per tornar-se boja, tinc que fer esforcos per no comprar re...be, m`he comprat un portamonedes..pero ja esta eeehhh???!!!

9 comentaris:

Sandritis ha dit...

Neni sóc la Tossi!!! ñññññññ.. que guay no? I estic amb la Jessi: tu posa fotos que les volem veure!! Que chules les gheises i que bé que quan vagis a fer caca tinguis el culet calentet...JAJAJAAJ!!!!!
Bueno tu ves escrivint eh? que nosaltres et nem llegint.
Moltes besys!
ñññ.

Mireia ha dit...

Torno a ser jo, la hem escrit 4 comentaris, a veure si algun esta al lloc correcte.
Estem flipant amb la mare de que estiguis a "Memorias de una Geisha", vigila amb els Makomotos aquests...
Un petonas
Mirei i Ona

Ona Salvat ha dit...

Hola Laura a veure si li he fet una adreça per la mare....

Ona Salvat ha dit...

soc la ona t'envio un peto molt fort

Edu ha dit...

Hola Laura!!! Molt xules les fotos....veig que de moment el viatge pinta molt be....em continues donant molta enveja...que sapigues que tot i que no em pogut fer al final el sopar o el cafe, vaig llegint les teves aventures per les terres del mon. Per cert, no se si es pot anar sense haver-ho d'avisar abans però un temple que si hauries de visitar es el de katsura, diuen que és espectacular....cuida't, un petó.
Edu

Mireia ha dit...

hola tieta laura soc el pol.
Hola, soc el Nil.
Molt petons

roger ha dit...

Hola Laura, una pregunta
Quan dius fotos artístiques, a què et refereixes exactament?
;P
I vigila no et jalis tots els "japos" de la zona, que et et controlo i saps lo moro que sóc...
Un petó
Roger

Ona Salvat ha dit...

bon dia laura, que tal van les coses? tots estem pendents de les teves noticies. un peto . ona

Unknown ha dit...

neni, quina enveja!!!!!!
Un porta monedes de la kitty, ja saps lo que m'agrada.......... ji ji ji

Quina sort que les coses vagin sortin bé.
T'envio mil petons del teu princep " Marc petit", que també enyora a la madrineta com jo.....

Passa-ho bé i vigila amb aquests "raritos", fujimoris kawasakis.... que son una mica frikis.... quina impressió t'han donat?????

Quan viatges increibles amb tu, i em perdo el millor..... quina ràbia!!!!

Et dessitjo molta felicitat i que facis moltes fotos... ji ji ji.
ahir el Marc va fer sis mesos... i t'envia una forta abraçada... Fins aviat princesa!!!! Muuuuuaks