dijous, 14 de febrer del 2008

Kamakura 14/02





Avui ha sigut un dia genial!!!!!
M`ho he passat teta!!
Voy a escibir en castellano este trozo para que me entiendan Naia y Conchi!
Hoy hemos ido a Kamakura con Naia, la chica de Bilbao y una amiga suya de Madrid que tambien tiene al marido de congreso, Conchi, y nos lo hemos pasado genial!! Muy divertido!! Hemos ido a Kamakura, que por ahora es lo que mas me ha gustado de Todo Japan, ni Kyoto ni na! Viva Kamakura!
Hemos alquilado una bicis para recorrer Kamakura (foto 5), si rollo Verano Azul y Chanquete jajaja! Nos ha hecho un dia perfecto, ni frio ni nada, y encima hemos visitado el templo mas precioso que he visto hasta ahora, el templo de Hasedera (foto 2,3) Bueno en la foto salgo yo, ya que he aprovechado que iba con ellas para que me hiciesen muuuuchas fotos, las unicas buenas que tengo hasta ahora!!! Precioso de verdad, todo el templo integrado con la naturaleza, una pasada!
Despues hemos visitado Daibutsu (foto 1,6), un Buda gigante, tambien muy bonito (fotos ) y para finalizar hemos visitado otro templo y luego ya hemo devuelto las bicis.
Conchi no queria dejar la bici ni a la de 3 jajajaja! y Naia muriendose de hambre!!
Chicas gracias por este dia que me lo he pasado genial de verdad...he puesto la foto ehh???;-)
Doncs de veritat que ha estat un dia genial!Molt maques i divertides les noies hem tingut molt bon rotllo. La foto num 2 son bidons de sake!! si rotllo com el de les cerveses, pero bastant mes maco no creieu??
Dema vaig a Nikko, el meu ultim tren bala...buuuuuuaaaaaaaaa, quina pena....!!
Avui per la tarda de tornada de Kamakura, he parat al barri de Ginza, que es el barri pijo, es un carrer ple de les botigues mes cares, com un Passeig de Graciaa o un la 5th Av de New York., amb Chanel, Prada, Gucci, Zara... Si Zara estava alla al mig!! He entrat i la roba no es tan cutre es un mica mes pijilla.
He entrat al Luis Vuitton, jo amb la meva pinta de muntanyera jajaja! anda que no cantava alla dintre... I he stat mirant preus..un bolso 1.800 euros?? aixo es normal?? es que s`han tornat bojos o que??? I a sobre no era el mes car!! jo flipant...ara la botiga a tope de gent comprant! Estudi de Mercat pel Monso! Digue-li tu Ona o Mire, nen aqui la gent te molt diners de veritat, tots van de marca! pero exagerat! ja t`ho explicare millor al final del viatge que haure analitzat la situacio millor.
* Mireia, no encara no he trucat al Nori el trucare dema quan torni de Nikko!
* Robert, guapissim! m`estic comencant a llegir el llibre q em vas regalar pel viatge...pinta molt be!!! Moltissimes felicitats per lo del cava! Tu si q ets un crack. Et continuo fent estudi de mercat a tu tambe...tindre que comencar a cobrar...;-) Hi havia aquesta botiga de vins i champagnes al carrer akest de millonetis que dic, he entrat i exposats nomes hi havien vins i champagnes francesos, crec q vi italia tambe pero poc, i als 7/11 hi ha cava Freixenet en ampolles petites, pero que ja et vaig dir que ho vaig tastar i allo no era cava, era com un lambrusco blanc.
Ptonas 4everybody!
I ah molt be a totes, avui m`han confirmat que eren ametllers..;-)

4 comentaris:

Mireia ha dit...

laura ja veig que estas molt be, incredula, t escric sola. ja tinc apres a la hora que escrius i estic penden . estic contenta que tinguis companyia . un peto molt fort. ona

Ona Salvat ha dit...

laura, ja veig que estas molt be i estic contenta que tinguis companyia. estic penden de les teves noticies i a mitja tarda es quan escrius ....incredula t escric sola. petons. ona

Sandritis ha dit...

aaaaara amb les fotos, sí que ens creiem que estàs allà...jejejee
Que guapo el buda!
Així que en plan verano azul amb les bicis eh? ja t'imagino ja, tota feliç.....
Apa petons!
PD= nena quin bloc més actiu...
ñññññññññññññ.

Unknown ha dit...

Ei, Laura!!
Sóc la Núria Ferran (amiga de l'Ona), estic meravellada i esmaperduda, el teu viatge és fantàstic, et trobo molt valenta i estic segura que en el viatge aprendràs molt més de la gent que coneixeràs, de les cultures que veuràs, dels països, dels menjars,... que en qualsevol carrera universitària.
L'aventura del saber està en el camí, no en l'arribada a Itaca (com deia Kavafis).
Aniré seguint-te. Salut!!