dimecres, 27 de febrer del 2008

Fraser Island - 26/02 - 27/02




El 2n dia a Fraser Island vaig pujar a l'avioneta de la foto num.1 i vam sobrevolar una part de l'illa, va ser impressionant!! L'avioneta es de 7 places...Tere tu seguro que no hubieses subido!!! jajaja, i la pista per enlairar-se i aterrar era la platja!!! de veritat!! amb totes les onades alla al costat!! una passada!! es que a mi m'agrada molt volar..!
A la platja hi ha un vaixell (Maheno) que un ciclo el va enfonsar l'any 1935 i s'ha quedat a la platja...i la foto num.3 son comencant per l'esquerra, la Cris, jo, Gemma, Jaume.
Eli tenies un rierol d'aigua dolca dedicat...jijij!!
I vam acabar a un altre llac impressionant!!
Ara ja estem a Hervey Bay una altra vegada, la Gemma ha marxat, ens la trobarem a NZ, i ens hem quedat la Cris el Jaume i jo.
Avui dia de relax i pensar a on anem com a seguent parada...crec que anirem a Magnetic Island que es una illa santuari de koalas...ja us informare...

4 comentaris:

Sandritis ha dit...

ññññññ!!!! nena ja estàs morenilla eh? quane stiguis a Fitji fliparem...ggrrr....
Ei!! la teva samarreta blanca a ratlles negre, que nunca te abandona! jajajaj!!!
Molt maco tot eh? la enveja no marxa..ññññgrrñññggrr...
I quants dies estaràs amb els de L'Altair???
Bueeeno, que segueixis tan fantàstica i passant'ho tan bé!
Muuuaaaaaaks!
Tossi.

Jessica ha dit...

Eiii, vols dir que les xancles del Decathlon.... ens haurem d'anar a queixar....
Ja veiem que t'ho estas passant de conya noia!!!
Em sembla que a l'estiu no anire amb tu, perque jo a Londres estic mes blanca que de costum.... desde fa mes d'un any....
Petons

Nefertari Primera ha dit...

Eyyy que bé que hagis congeniat amb la gent. Impressionant les imatges! Saps estic aprenen moltíssim del teu viatge (ja t’explicaré per què) Amb això dels dingo,com a gran defensora que soc de la natura i els animals,vui fer un comentari:lògicament si jo fos un dingo també desconfiaria del esser humà. Al sud-est asiàtic el dingo es un plat exquisit, per tant: tu diràs…Però no crec que sigui mes salvatge que l’home…Cap animal ataca per plaer (això nomes passa a l´espècie humana).Per cert quina cara de felicitat que tens estàs guapíssima!!! M’alegro moltíssim per tu i méncanta llegir les teves histories. Molts petons!!!

Mireia ha dit...

Laura,
Fas una mala cara... fas cara com d'estressada... o ja no saps que es aixo? Nena quina passada, aixo si que m'agrada. Imagina't amb els nens per aqui....
Molts petons, tenim moltes ganes de veure't.