divendres, 8 de febrer del 2008

Tokyo 08/02



Ja estic a Tokyo!!!!! Ja fa 1 dia....
El hostel esta molt be.
Porto 3 hores tancada en un internet cafe japo, flipant amb el teclat! estic jo sola en una habitacio...porto 3 hores xq estava intentant trobar un hostel o hotel mes centric per quan tornes de Kyoto (vaig cap alla dema)...pero ha sigut totalment impossible!!! tots els que he mirat, ja mirant hotels i tot que eren bastant mes cars....estaven totalment plens!! total que urgentment, al veure com estava el pati, m`he reservat 2 hostels per quan torni...a la mateixa zona, encara que no estigui massa centrica, pero vaja...xq estan els metros???;-)
Estic a Asakusa, la part antiga de Tokyo. Esta molt be, tota plena de botiguetes, mercats i sobretot tot hi ha el temple mes famos i antic de Tokyo, Asakusa Kannon Temple o Senso-Ji (foto), una de les atraccions turistiques de la ciutat.

Avui he visitat tambe Ueno, el parc de Ueno tambe amb temples (crec que acabare saturada de temples...)i un zoo.
A Ueno hi ha tambe el mercat d`Ameyoko, a on venen de tot desde roba fins a tot tipus de peix, si penso el mateix...estranya combinacio....
Coses peculiars que he vist fins ara....els lavabos!!!! tenen un mando per fer no se quantes coses...que jo he flipat!!! a mes de tenir calefaccio a on et sentes...de veritat!!!
Ah! i si !!els japonesos van amb mascareta, no tots pero molts, encara no se xq...ho investigare....

2 comentaris:

Nefertari Primera ha dit...

Eyyy m’he emocionat de veure les imatges!!!! No m’ho puc creure ja has arribat je,je,je Que guayyyy!!!! Lo de la mascareta tinc entès que es perquè diuen que després de la 2º Guerra Mundial van reforestar el Japó en cedres i a les hores ara estan tenint molts problemes d’al•lèrgies perquè es un tipus d’arbre que deixa anar molt de pol•len (ho vaig veure per un documental de la 2 eyyyy je,je,je, però diguem tu que estàs allà si es veritat vale???) Molts petonets i fes moltes fotos!!!

Jessica ha dit...

Ooooooh, quina emoció, pero nomes dos fotos?? aposto que tens ja unes.... 200!!! jajaja
Ens alegrem molt de que tot vagi be desde el principi.
Jo, que xulo!!!
Bueno, esperarem mes noticies teves!!!!
Petons