diumenge, 17 de febrer del 2008

Tokyo 16/02







El cap de setmana m`he dedicat a Tokyo....10 ni do quina ciutat!!
El dissabte pel mati vaig visitar Ginza (el barri pijo una altra vegada) i vaig veure l`avinguda comercial en plena accio, a mes vaig veure 2 edificis molt impressionants :
Mikimoto Building (si si mikimoto com el de Tv3!!) ( foto ) i De Beers Building ( foto ) la foto 3 es el De Beers reflectit a l`edifici de Chanel, fixeu-vos en el que uneix les finestres....
Tambe vaig visitar el Tokyo International Forum, una estructura inmensa de vidre i ferro que et deixa impactat!

Per la tarda vaig anar al barri de Shibuya, a on nomes sortir et trobes el famos pedestrian crossing amb mes moviment de tot el mon (foto ) El barri ple de botigues (com a tot Tokyo vaja...consumisme elevat al maxim!)

Per la nit vaig quedar amb el distribuidor de Vichy Catalan a Tokyo, si si si, hi ha un Vichy Catalan bar cafe a Tokyo, al barri de Roppongi!! La Mireia (Dobon) em va donar el telf del noi que porta el tema, en Nori, el vaig trucar i vaig quedar amb ell dissabte per la nit.
Va ser genial, un noi encantador i supersimpatic, vam quedar a les 20 i vam anar al bar i vam estar xerrant fins les 24!! Quasi perdo l`ultim metro imaginat`t! Jo em partia xq tota la gent del bar em va donar les seves targetes, i se`m presentaven com si jo fos una representant de Vichy que els havia anat a visitar!! mare meva....vaja imatge Mireia...espero no haver fet molt mal a la imatge corporativa, jo amb bambes i motxilla i el forro Quechua.. ;-)
En Nori em va fer un interrogatori de 3r grau de com era Vichy de conegut a Spain, de com pensava jo que ells havien de plantejar el producte al Japo..., i jo no em vaig tallar ni un pel i li vaig donar tots els meus consells de marketing jajaja!! Mireia a tu ja t`he enviat un mail i ja saps tooooot el que vam parlar.
Pero com a penyora per l`interrogatori...jo els vaig gorrejar pernilet que tenien alla i vi del bo...hombre nooooo!!
Molt macos tots, i el Nori una passada de veritat, molt bona estona vaig passar.Merci Mireia!

Ala! aqui estic jo fent estudis de mercat 4 everybody!!!
Ahhh i he posat una autofoto meva...ja que me la demanaveu tant....he canviat el format..jejeje