diumenge, 17 de febrer del 2008

Tokyo 17/02





He publicat 2 seguides...ho dic xq a baix hi ha la de dissabte..
Avui el meu last day in Tokyo...he anat al barri de Harajuku, que es a on es posa tota la gent mes friky de Tokyo disfressats i posant xq els turistes els hi facin fotos, i no demanen res eh...es por amor al arte, de veritat!!! Jo flipava!
Al costat hi ha el Yoyogi Park, a on esta el Meiji Jingu, el shrine mes gran de Tokyo, a veure es que no em queda molt clara la diferencia entre temple i shrine, crec que shrine es shintoista que es politeista...i els temples son mes budistes...bufff, no em feu cas son idees meves...Alberto any help?
Ho he anat el diumenge pel mati i m`he trobat com 5 bodes japoneses...espectacular!! (foto 2), molt cerimonios i els vestits preciosos.
El Yoyogi Park, es el parc que per mi te mes encant, mes que el de Ueno, el del Palau Imperial i tot..
Al voltant del parc a mes a mes, s`hi posen grups tocant en directe que et venen els seus cd`s si t`agraden. Ja veieu com era el rotllo per les fotos...jejeje, un espectacle digne de veure!
Pero jo he flipat amb un grup com de 25 homes i dones (ho dic xq no eren jovenets precisament...) tots vestits com el John Travolta i la Olivia Newton-John a Grease...i ballant com uns descosits alla al mig al ritme de rock japones....flipant!!! No havia vist aixo en ma vida...i per amor al arte...de veritat!!
Penjo algunes fotos de la fauna humana d`aquest mati...divertidissim i per morir-te de riure..
* Soni!!!! carinyo meu!! que fa la princesa? ja et deixa dormir o continua guerrera? Un ptonas xls 3, i envia`m mes fotos de la Chloe!
* Berti....2 kgs???!!!!!! mare meva.....ptonas per la familiy!! Ona que a Australia no se si podre escriure cada dia eeehhh???? Dema et truco! Mua!
* Alberto....envidia sana,no??? jejeje. Gracias por tu guia otra vez...me ha sido muy util!

2 comentaris:

Sandritis ha dit...

Nena quins edificis mes chulos!!! deu ser impresionant veure'ls no? molt mes que els de EEEUU ja que aquests tenen formes i tot....I la foto de la nit, està ple de japos!! JAJJAJAJA... que guay tantes llumetes...
Així que tu consideres que allò és una autofoto?? vaja tela filla, serà que no em practicat a la muntanya... el nou format m'agrada, pero en volem una de les típiques...jijiji...
Bueno et deixo que estic amb una febrada del copon, la grip..vaja pal..
Que vagi molt bé el viatge cap a Autràlia, a veure quan sabem més de tu, ja que ara ens tens molt ben acostumats llegint cada dia, pero allà serà més complicat m'imagino..
Ptons i cuide't. Tossi...ñññ

Sandra Bruno ha dit...

Hola neni, tinc els ulls fets pols, m'he llegit tot el blog de cop, quina passada, m'ha donat molta enveja, m'agrada molt la auto-foto, es una innovació dintre del teu art fotogràfic, realment es preciós. No et tornis una friki.......sius plau, està be que et compris coses de la Kitty però.........., ja vale.
Un petonas gran de Miquelet, ja super recuperat i dels seus papis, que t'estimem.
El Xavi et desitja molts bons polvos.