dijous, 21 de febrer del 2008

Australia - Sydney 19/02-20/02





Hoooolaaaaaa!!! Ja estic aqui una altra vegada!
Vaig arribar a Sydney el dimarts pel mati, i fa una calor que no vegis!!!
Nomes arribar, vaig anar cap al hostel (http://www.alfredpark.com.au/)
Vaig dormir una mica i me'n vaig anar a l'Aquarium de Sydney, que si us dic la veritat el de Barcelona per mi es mes maco....igual es que no soc molt objectiva ja ho se, pero vaja....
Vaig veure la "medusa asesina" , si la foto num. 3 es la medusa que si et pica et mata en 10 min , de veritat! Nomes es pot trobar a Australia....anire amb compte..al menys se quina es...
Tambe vaig veure taurons, coral com el de la Gran barrera, i molts mes bitxos....
Quan vaig sortir de l'Aquarium, vaig parar-me en un restaurant del Darling Harbour, que es com un Port Vell de Bcn, molt maco de veritat, i vaig sopar com un senyoreta!! llavors vaig tornar caminant cap al hostel...quan vaig arribar em vaig parar a una botiga per comprar-me un numero de telf australia, Ona!!! si estas molt preocupada o el que sigui, em podeu trucar a aquest telefon o enviar-me missatges al meu normal que els rebo perfectament eh!! o trucar-me! Telf australia : 0061 415 78 25 33
Bueno el tema es que quan anava a pagar, no tenia la visa!!!! aaahhhhh, me l'havia deixat al restaurant...toma primer dia a Sydney!!! Vaig agafar un taxi de seguida i directa cap alla......i si la tenien...buuuffffff
El dia seguent me'n vaig anar a a Bondi Beach (foto 2) , a on vaig quedar amb el Liam, un amic australia de la Ale, neni!!! muy majo Liam!!! la platja estava plenissima i era dimcres!!! o sigui que imagina't el finde.... i no no hi havien ni taurons, ni meduses, ni res de res...el Liam flipava amb les meves preguntes!!!!
** Sandra Castellbisbal!!!! foto num.7 es pel Miquelet!!! es el nemo no???

1 comentari:

Sandra Bruno ha dit...

neni, siiiiiiiiiii és el Nemo, demà al mati li ensenyaré al Miquel.
Petonets, i oju amb els vitxos.