dimecres, 13 de febrer del 2008

Tokyo 13/02





Avui ja he tornat al rotllo cutre...metros, patejar i hostels jejejeje.
Torno a estar a Asakusa, que crec que es el barri de Tokyo que m`agrada mes (per ara). El d`ahir (Jinbocho), no tenia cap tipus de caliu, tot gratacels i llums i tal, m`agrada mes akest, mes trankilet i acollidor.
No us penseu que els hostels son cutres xq no, estan molt be.. a veure que em trobare a Australia xq aqui m`han mal acostumat! Tenen sala d`estar, internet, Tv, cuina comunitaria, els banys i dutxes estan molt be. Ara estic a aquest en una habitacio de 6 noies (que encara no he vist..):
http://www.sakura-hostel.co.jp/spanish/

Tenen maquines per rentar la roba i assecadora. Jo avui m`he fet la primera rentadora, xq clar de les 4 samarretes de maniga llarga q m`he portat 3 ja estaven brutes...els texans encara aguanten..!! Un rentadora ( que hi cap molta robar) + sabo + assecadora per 3 euros..no esta mal no?

Avui no m`ha passat res...millor!
He visitat pel mati el Parc Imperial de Tokyo, que estava a prop de l`hotel a on estava, i esta be, pero vaja es un parc tampoc te res molt mes impressionant, moltes flors i jardins que a la primavera deuen ser espectacular pero clar a l`hivern...algu sap quines flors son aquestes? Ona? era un arbre, m`han semblat tan maques que no he parat de fer-lis fotos... jo molt experta en botanica no es que sigui la veritat...

Per la tarda he anat a visitar Akihabara, que es a on venen tots els trastos electronics, ben be no se xq he anat, xq tampoc es que sigui una fanatica de l`electronica, pero crec q s`havia de veure. Tothom m`havia dit que aqui tots aixo es mes barat.. a veure un Ipod de 160 gb : 250 euros, i un de 8 gb 150 euros..aixo es barat? Jo ni flowers...

Dema vaig a visitar Kamakura amb la noia de Bilbao, la Naia i el divendres Nikko, que es veu que son 2 llocs preciosos, i si anire amb trens bala Ona! jajajaja, li estic treient un suc al Jr Rail Pass que no vegis...

El Japan Rail Pass, es un bitllet de tren que et permet agafar tots els trens bala que vulguis per tot Japo durant els dies que compris, hi han de 7, 14 i 21 . El tema es que nomes es pot comprar fora de Japo i nomes estrangers, no el poden comprar els japonesos. I a sobre, als de fora ens surt moltissim mes economic que als d`aqui! Jo em vaig comprar el de 7 dies a Bcn per 174 euros. Quan fas el primer viatge comencen a contar els 7 dies, i a mi em caduca el divendres a les 24h, o sigui que a pillar tens bala com un boja!!! Tambe et serveix per agafar un linea de metro que es diu Yamanote i va en cercle per Tokyo pel llocs mes turistics.

Nenes!!!! no hi han autofotos!!! si increible pero cert....porto un look que no es massa adequat per fer autofotos jajaja, pentinat de boja!, tots els grans que em podien sortir en un any han decidit sortir en 2 setmanes...(igual es degut a la meva superalimentacio durant el viatge...i aixo que encara no he trepitjat un Mc Donald`s...estoy resistiendo!!) Bueno total q fins que no estigui un mica torrada pel sol d`Australia no hi hauran autofotos.... Ah i de fotos meves al Japo en tinc 4 contades!! cada vegada q he demanat q em fessin una foto, normalment a japonesos, m`han fet un desastre de fotos que al final he esborrat. Jo no ho entenc xq amb la deria que tenen per fer fotos (fama coneguda de tota la vida), el minim es les fessin guai no???doncs no!

Ona, dona-li un peto mooooolt gran a la Berti!!!! Ja te nom el nou nebodet? O encara estem en discussions? Iu! Iu! Iu!! jejeje. I segur que vas escriure tu el missatge d`ahir dient que dominaves??no se,no se...mmmmmmm

9 comentaris:

Sandritis ha dit...

Gorgoriraaaa, em dona la sensació que no hagis marxat, ja t'escric gairebé a diari, com de costum..jejej... es una merda no poguer posar els meus "hipos animados" en aquests comentaris, anda que si pogués tindries al bloc colapsat!! jijijiij...
Ala a seguir turisteando i jo currant....ñññ...
Muaks!

Princess ha dit...

Holaaaaaaaaa!!!!1 tia, cada dia llegeixo les teves aventures... d'akí en sortirà un llibre!
Aquestes flors?? són arbres, no? jo crec que són ametllers!! però ni flowers... que són molt urbanita.

Encara no has quedat amb el Nori? nena, que es un sol... PETONETS!!!

Nefertari Primera ha dit...

Si diria que es la flor de la ametlla, si mes no s´assembla molt!!! O sigui que tens els cabells estil "flagger rock", i granets ohhhh pobreta... Vale, esperem els teus autorretrats a Australia, Nova Zelanda and Fijis!! No pateixis (quina barra que tens ja,ja,ja)Petons!!!

Ona Salvat ha dit...

aquest mati no he pogut escriure perque la @ a quedat bloquejada , aveure si ara es posible. petons i bona nit.ona

Robert ha dit...

Hola Guapissima!!!

Quina enveja, quina passada. Deus estar al·lucinant no?

Que xulo tia i com mola el teu blog.

Ets una crack, acceptaràs una oferta per sota del que cobres? jajaja.

Molts petons fortissims.

P.D: segurament sortirem a varies revistes i amb una cata em quedat dels de dalt,per davant de caves força coneguts.

Muaa disfruta a topeeeeeeeeeeeeeeee!!!ima!!!

Jessica ha dit...

Tu lo que estas fent es guardar espai per fotos a les Fiji... com ets!!!
La veritat es que estem tots enganxats al teu blog!! Jo cada mati, abans d'obrir el correo de la feina miro el blog! jeje aixi l'agafo mes mania a la feina...

Petons i disfruta mooolt,

Sandritis ha dit...

Veig que som uns quants que estem engantxats al teu bloc, jo cada mati i nit tbé el miro....
Tia passa-ho mooolt bé, aprofita l'ocasió i disfruta!!!
ñññññ.....

juliobcn ha dit...

Ets una cabrona...ho saps!!! :D
Al.lucinant!!!!
Estic esperant dades,recomanacions, etc... of Tokyo...I´ve a email...Do u Know?
Les coses no pinten gaire bè a la feina...i a tu què t´importa jajaja
XXX

Mireia ha dit...

Hola,
Com diuen les teves amigues la flor més rosa és una ametller, la blanca no se quin arbre es. Avui hem fet vaga de mestres i la veritat es que m'ha anat de conya, està un dia tranqui... Bueno, un peto.