dijous, 21 de febrer del 2008

Sydney 22/02





Sydney, es un ciutat preciosa de veritat....podria viure aqui perfectament...tranquis Tere, Pili, Merce...!! que si que torno a Bcn!!!!!
Ara , tot es carissim!!! pero molt mes que Japo! de veritat un passada!!
Es un ciutat molt british en tema arquitectonic, i la gent tambe. Fan moltissma vida al mar, veus el super iots que surten despres de treballar a fer una volta o reunions d'executius en un vaixell i navegant!
Adjunto fotos del mes carateristic de Sydney, que el pont, i l'Opera House! pel que he llegit l'arquitecte que va dissenyar l'edifici no el va acabar, perque va haver-hi molt intervencionisme per part del govern al seu projecte, i al final es va emprenyar i ho va deixar, pero despres d'un temps es va construir segons el projecte inicial, i ell va ajudar, pero encara no ha trepitjat l'edifici acabat!! Aquest si que es cabezon..!! jeje** Como Tere eh Markillus ??? :-)
Bueno el diumenge volo amb un vol intern cap a Fraser Island i alla em trobo a la gent que vaig coneixer per Altair!!! ja tinc ganes de veure'ls!! Hi ha hagut una mica de canvi de plans...Pili amore!! no voy a Byron Bay...oooooohhhhhh!!!!!!! Si vaig directa cap a Fraser i alla farem la rutilla cap a dalt!!
** Pili, amore que be que el meu fillol Marc em pugui escriure misstage...es molt llest el nen!! amb 6 mesos que te el meu nino...:-)
** Soni : ahir vaig sortir per Sydney...jejeje avui estic un mica out.....Tela!
** Mireia Dobon : El Nori volia parlar de mi?? dona-li el telf australia x si em vol trucar..ja m'explicaras!
** Sandritis+Isabel: nynynynynynyny * Isabel aixo es com un us enyoro...:-)
Us enyoro a tots ehhhh???Es que igual no tinc suficient temps per contestar tot els mails!! pero m'encanta que poseu comentaris!
Crec que la proxima entrada ja sera el diumenge quan arribi a Fraser xq arribo a les 8h i crec que la Cris, el
Jaume i la Gemma arribaran per la tarda...!!
Ala no us queixareu ehhhh??? que he fet 3 entrades de cop!!! jajaja per calmar-vos el mono...!!!
Ptonas per tothom!

11 comentaris:

Jessica ha dit...

Noia!!! que ens tenies a tots preocupats!!!
Molt maco aixo no? joooo quina enveja...
Petons

Nefertari Primera ha dit...

De marcha por Sidney???Ajjjj que rabia!!!Te odio, te odio y te odio ja,ja,ja. Las fotos guapísimas!!!Pero demasiado fauna ¿y la fauna autentica? ¿eh? ¿donde esta? (tu ya me entiendes)las feminas queremos ver imágenes de clones de Russell Crown! ja,ja
Al final no vas a Byron Bay? Estuve leyendo un poquito de esta zona (porque mi ignorancia no sabía que existía) y la verdad pinta bien!!! Pero seguro que la ruta que has escogido es mucho más interesante! (eso ya nos lo contarás)Respecto al precio de las cosas a cualquier españolito a la que coje mochila o maleta ¡no veas!!!! Ahí te das cuenta de lo bien que funciona Spain (i ja no parlem de la nostra estimada Catalunya)...
Ahyyyy sino fuera por la hipoteca ahora estaba with you!!!Kissessss

Nefertari Primera ha dit...

Per cert bones noticies ja arribat l ´AVE a Barna ja,ja,ja!!! I ens queixàvem nosaltres i resulta que a Sidney passa això ayyyy com som

Sandritis ha dit...

..doncs si que ens tenies una mica preocupats si...jjejeje
Tia que maques les fotos, que monus els perezosos, son de 2 o 3 dedos??' i els cangurs, quant medeixen?? que xulos els bichus tia...
Bueno, jo aqui amb una febrada desde diumenge del mil.... deu ser que t'anyoro? jiijijijij
Bueno golondrina, segueix passant'ho tant bé i emplicant-nos les teves històries.
ñññññññññññññññññññññññññ
Tosi.

Jessica ha dit...

He preguntat a una companya que vivia a Australia fa temps i m'ha dit que Byron Bay es una zona "molt exclusiva", cases super cares, molts famosos per alla, i que es molt dificil construir i comprar una casa alla perque volen mantenir l'exclusivitat de la zona.
Aixo, ni St Tropez!! jeje

juliobcn ha dit...

Et dic una sola paraula:
"Mecagoenlapuuuutaaaaaaa.....!

Quina enveja!!! Si ho arribo a saber...no t´hauria recomanat mai aixó de fer el blog :D...Es conya!!!
Enjoy it.
Ciao Bambina!!!

Ona Salvat ha dit...

per fi noticies teves i a sobre el desgraciat de l ordenado penjat. dema trucare als avis. aqui tots be pero una mica enyorada un peto . ona

Sandra Bruno ha dit...

Neni que pacha, fa just un moment acaba de sortir Sidney a la tele parlant del vaixell "Quin Meri", ja se que no s'escriu així però ja saps que l'anglès i jo no ens portem molt bé, en fi que surt Sidney per la tele i jo com una pueblerina que soc, li dic al Xavi mira, mira Sidney on està la Lauri, no se, però per un moment me sentit mes aprop de tu, vaja cursilada que acabo de fotre, jijijijijiji. Vaja fotos........., nena quina enveja no hi ha manera de entrar pel blog i apareixa allà? ja ja ja.
En fi, seguirem aquí bavejan cada cop que obrim el blog, per cert felicito al noi que t'ho va recomanar, gràcies.
Petonets.

Jessica ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jessica ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sandra Bruno ha dit...

Aquest missatge es per corregir la paraula SYDNEY.